انواع چادر بازی کودک با قیمت مناسب - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

انواع چادر بازی کودک با قیمت مناسب

متاسفانه بعضی از والدین، کودکان و احساسات آنها را دست کم می گیرند در شرایطی که این کوچولوهای دوست داشتنی بمب احساسات هستند. خیلی از موضوعاتی که والدین بی تفاوت از کنار آن رد می شوند کودکان نیز به شدت روی آن موضوع حساس می شوند. این موضوع را از این جهت بیان کردیم که اگر می بینیم فرزندمان از اتاق خواب خود فراری شده اند شاید یک دلیل آن تکرار و عدم تنوع در دکوراسیون اتاق کودک است و کودک نمی داند خواسته خود را چطور بیان کند.

چادرهای بازی کودک یکی از جمله تفریحات سالم و مهیج کودک در اتاق خواب او به شمار می آید . یکی از پر کاربردترین و پر طرفدار ترین این چادر ها چادر سرخپوستی محصول شرکت اینتکس می باشد که با ظاهر بسیار زیبا و طراحی متفاوت خود نظر هر کودکی را به خود جلب می کند.

این مدل چادر بازی سرخپوستی در حقیقت یک جور کاردستی برای والدین بچه ها می باشد زیرا که الگوریتم و مراحل ساخت چندان پیچیده ای ندارند و از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد .

 

مشخصات چادر بازی سرخ پوستی اینتکس

چادر سرخپوستی اینتکس از جمله محصولات پر فروش و پرطرفدار این شرکت محسوب می گردد . جنس این چادر از پی وی سی بسیار با کیفیت است . طراحی روی چادر به شکل آبرنگی بوده که ظاهر اینچادر را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده است . در این چادر intex یک پنجره و در جهت مخالف آن یک درب طراحی شده است که زیبایی این چادر را دو چندان کرده است . چادر سرخپوستی قابلیت استفاده در منزل ، پارک ، مسافرت و ... را برای کودکان شما دارد. 

این چادر بازی کودک اینتکس علاوه بر کیفیت بسیار بالا قابلیت شست و شوی کامل را نیز دارد که میتوانید پس از کثیف شدن آن را بشویید بدون اینکه کیفیت چادر تغییر کند . ابعاد این چادر عبارت است از 122 سانتی متر به طول ، 122 سانتی متر به عرض و 157 سانتی متر به ارتفاع می باشد و با وزن بسیار کم که حمل و نقل آن را بسیار راحت میکند و شما می توانید آن را در هر نقطه ای از خانه ی خودتان نصب کنید ، نصب و راه اندازی این چادر بسیار ساده می باشد ، فریم های این چادر از پی وی سی تولید شده است که کیفیت بسیار بالایی دارد .

انواع وسایل بازی کودک 

چادر بازی کودک ، چادر سرخ پوستی ، خانه بادی کودک، خانه بادی فروزن ، کلبه بادی کودک ، کلبه جنگلی ، چادر بازی باب اسفنجی ، کلبه پرنسس ، کالسکه دو کاره پرنسس ، پارک کودک ، پارک بادی کودک ، پارک بادی کودک زرافه ، پارک بادی کودک دونات ،استخر توپ ، استخر توپ ماشین ، جامپینگ بادی ، جامپینگ گرد رنگین کمان ، جامپینگ رینگ بوکس ، رینگ بوکس کودک ، رینگ بوکس بادی ، استخر توپ قلعه ، جامپینگ گرد شیشه ای ، توپ بازی صد عددی ، توپ برای استخر توپ ، توپ هزار عددی ، کیسه بکس بادی ، حلقه بسکتبال ، توپ بادی ، توپ بادی خالدار ، توپ بادی بزرگ ، توپ بادی فروزن ، توپ بادی ساحلی ، دروازه بادی ، دروازه واترپلو ، دروازه فوتبال ، دروازه گل کوچیک ، گل کوچیک ، تور والیبال ، تور والیبال روی آب و... می باشد . 

شرکت اینتکس تولید کننده چادر های بازی بادی و فریم دار کودک

چادر بازی کودک سرخ پوستی از چادر های ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد این چادر بازی طراحی بسیار منحصر به فرد خود که برگرفته از چادر های سرخپوست ها می باشد  نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند و هم چنین با عرضه ی این چادر با نازلترین قیمت والدین کودکان نیز این چادر را جز انتخاب های خود قرار میدهند. این نو آوری از شرکت اینتکس برای چادر بازی بسیار هوشمندانه و روانشناسانه می باشد.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید چادر های بازی کودک و سایر وسایل بازی بادی و غیر بادی کودک می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram