فروش مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس در نمایندگی اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش مبل بادی و کاناپه بادی اینتکس در نمایندگی اصفهان

مبل ها و کاناپه های بادی اینتکس در سالهای اخیر توانسته اند جای خود را در دل خریداران باز کنند و با راحتی بی نظیری که دارند، از بهترین گزینه ها برای استراحت در هر مکان توسط کاربر می باشد. ایلی تویز، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در ایران، با ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مبل های بادی ، این اطمینان را به خریداران ایرانی می دهد که می توانند محصولات اینتکس را با کیفیت اصلی دریافت کنند.

 

 مشخصات مبل بادی تخت خواب شو دونفره اینتکس

کاناپه بادی تخت خواب شو دو نفره اینتکس یکی از پر فروش ترین مدل های مبل از محصولات شرکت اینتکس می باشد. این کاناپه بادی از جنس پی وی سی ضخیم از نوع جیر یا مخملی ساخته شده که از کیفیت جنس بالایی برخوردار هست. این کاناپه تختشو در سه مخزن باد جداگانه طراحی شده که در طول عمر این مبل بادی بسیار تاثیر گذار است و چنانچه یکی از لایه ها آسیب ببیند بقیه لایه ها سالم و قابل استفاده میباشند. در روی دسته این کاناپه بادی یک جای لیوان یا بطری طراحی شده که بسیار کاربردی می باشد . این کاناپه در دو حالت مبل دو نفره یا تشک دو نفره پشتی دار قابل استفاده می باشد و می تواند تا وزن 200 کیلوگرم را تحمل نماید.

مزایای مبل بادی تخت خوابشودونفره اینتکس

کاناپه بادی دو نفره اینتکس و کاناپه های بادی تختخواب شو دو نفره اینتکس یکی از بهترین و مناسب ترین لوازم جایگزین برای مبل ها و همچنین کاناپه های چوبی و فلزی بوده که از وزن و قیمت بالا برخوردارند. در واقع کاناپه های بادی تخت خواب شو تولید شده در سایز های مختلف یک نفره و دونفره بوده که از جنس پی وی سی بسیار مقاوم با کیفیت با روکش های مختلف طرح چرم و مخمل طراحی و ساخته شده اند. کاناپه های بادی در انواع مختلفی مانند کاناپه های بادی چند کاره ، کاناپه های بادی طبی، کاناپه های بادی تخت خواب شو ، کاناپه های بادی مسافرتی، کاناپه های بادی تاشو ، کاناپه های بادی پشتی دار ، مبل بادی کودک ، مبل بادی بچه گانه ، مبل لومی ، کاناپه بادی چهار نفره ، مبل بادی راحتی ، مبل  و ... تولید می شوند. کاناپه های بادی باکیفیت تولید شده ، در رنگ بندی های مختلفی برای تمام سنین عرضه شده است. شما می توانید انواع کاناپه های بادی را از فروشگاه ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران به صورت حضوری و اینترنتی با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

قیمت مبل بادی اینتکس

مبل بادی اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. به واسطه داشتن این ویژگی می توان اشاره نمود که مبل بادی مناسب ترین و بهترین گزینه جایگزین برای مبل های چوبی و فلزی است که از آن بسیار بهره گرفته می شود. قیمت مناسب مبل بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای نیز همراه باشد.

فروش مبل بادی اینتکس با قیمت ارزان و فروشگاه اینترنتی انواع مبل بادی طبی با تخفیف واقعی و قیمت مبل بادی ، صندلی بادی و مبل بادی یکنفره و دو نفره, مبل بادی تک نفره و سه نفره ، مبل بادی تختخواب شو و مبل بادی بزرگسالان و صندلی بادی کودک با برند اینتکس ، انواع مختلف مبل بادی چرمی و برزنتی, مبل بادی intex, مبل بادی طبی , صندلی بادی با قیمت ارزان، مبل بادی راحتی و مبلهای بادی مخملی و ضد تعریق, در رنگ های گوناگون با قیمت ارزان و شرکتی با تخفیف ویژه ، در فروشگاه اینترنتی مبل بادی, شرکت ایلی تویز نمایندگی فروش مبل بادی در ایران همراه با گارانتی اصل بودن و خدمات پس از فروش, برای مشاوره و خرید اینترنتی و حضوری مبل بادی با مرکز خرید مبل بادی اینتکس تماس بگیرید. از مبل های بادی اینتکس در نمایشگاه ما دیدن فرمایید. 

فروش کاناپه بادی یک نفره و دو نفره ، قیمت کاناپه بادی تاشو و قیمت کاناپه بادی پنج کاره ، کاناپه بادی تخت خواب شو اینتکس و تشک بادی چند کاره اینتکس ، مبل بادی تخت شو intex و کاناپه بادی intex و خرید کاناپه بادی ارزان و خانگی و کاناپه بادی مسافرتی کمجا.
کاناپه بادی تختخواب شو یکی از پر استفاده ترین محصولات بادی برای استراحت های سطحی و طولانی مدت در منزل ، محل کار ، ویلا و مسافرت ها بوده که همیشه از سوی شرکت های تولید کننده مورد توجه خاص قرار گرفته است از همین رو همیشه تولید انواع کاناپه بادی ادامه دار بوده است. کاناپه های بادی قابل حمل و کاناپه بادی پرتابل مانند دیگر محصولات بادی اینتکس ساخته شده از جنس پی وی سی با انعطاف بالا بوده که از روکش های مختلفی برای قسمت رویه آنها مورد استفاده قرار می گیرد. خود بدنه اصلی اصولا به صورت دو لایه ، سه لایه و چهار لایه ساخته شده و از روکش های طرح چرم ، شفاف ، جیر یا مخمل برای آنها استفاده می شود که در میان این روکش ها روکش مخمل یا جیر پر طرفدار ترین و بهترین نوع برای کاناپه های بادی محسوب می شود زیرا که محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کرده و از تعریق بالا به خوبی جلوگیری می کند. انعطاف بالا نیز موجب شده تا کاناپه های بادی در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی با کمترین جایگیری حمل شود. همانطور که اشاره کردیم کاناپه های بادی از نظر طراحی و ساختار بدنه به مدل های مختلفی تقسیم بندی شده که برخی از آنها دارای ساختار ساده و برخی نیز دارای تشک های بادی تاشو متصل به بدنه اصلی بوده که امکان چند کاره و تاشو بودن را به کاناپه های بادی می دهد تا علاوه استفاده به عنوان کاناپه امکان استفاده به عنوان تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی و تشک بادی پشتی دار را نیز داشته باشید. از نظر ابعاد نیز بسیاری از مدل های تولید شده به شکل استاندارد ظرفیت های یک نفره و دو نفره را دارند اما برخی از کاناپه های بادی 2 نفره نیز به دلیل داشتن ابعاد بزرگ مانند کاناپه بادی دو نفره اینتکس به راحتی تا سه نفر را در خود برای نشستن و یا دراز کشیدن جای می دهند. در حال حاضر یکی از پر فروش ترین کاناپه بادی کاناپه اینتکس بوده که تنها در دو مدل یک نفره و دو نفره به صورت تک رنگ تولید و عرضه می شود و نسبت به مدل های مشابه خود از سایر برند ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل فروش بالایی دارند.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

برای خرید کاناپه های بادی می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را از ایلی تویز نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران ثبت سفارش کرده یا با مشاوره ی همکاران ما در کوتاه ترین بازه زمانی محصول مورد نظر را در سراسر کشور دریافت کنید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram