فروشگاه مرکزی خرید استخر بادی و پارک آبی کودک اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه مرکزی خرید استخر بادی و پارک آبی کودک اینتکس

انواع استخر بادی و پارک آبی کودک 

 استخر بادی عمق کم به سبب برخورداری از کیفیت بسیار بالا، مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. این محصول بادی به واسطه طراحی که از آن برخوردار است، قابل استفاده برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف می باشد. استخر بادی عمق کم بهترین گزینه برای استفاده کودکان است زیرا عمق مناسب آن مانع از غرق شدن کودک می گردد. استخرهای بادی کم عمق از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشد.

 

مشخصات پارک آبی فانوس دریایی

پارک آبی فانوس دریایی مجموعه ای شاد و بی نظیر برای سرگرمی و تفریح کودکان از محصولات 2019 اینتکس به شمار می اید . این استخر بادی که ابعاد نسبتا بزرگی دارد سرگرمی بسیار مناسبی برای کودکان در محیط های باز و آفتابگیر می باشد . از مزیت های این پارک آبی  intex می توان به چندین وسیله آن از قبیل سرسره بادی - قلاب ماهی گیری - ماهی های بادی - درخت آبپاش و بازی جایگذاری توپ اشاره کرد . سرسره این  استخر اینتکس وزن کودکان را تا 81 کیلوگرم تحمل می کند. درخت آب پاش از طریق اتصالاتی که دارد به شلنگ آب متصل شده و با باز کردن شیر آب از قسمت بالایی درخت  آب به داخل استخر فواره می کند . میزان آب قبل از ورود به استخر از طریق شیر کنترل فشار قابل تنظیم می باشد. کف این استخر دارای طراح هایی می باشد که با پر شدن آب ، درون استخر نمای زیبایی را به نمایش می گذارد . در کف این استخر بادی اینتکس در پوشی تعبیه گردیده که تخلیه آب استخر را به راحتی مهیا می سازد. ظرفیت آب این پارک آبی  182 لیتر می باشد . این پارک آبی برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است  .

  

ویژگی های استخر بادی عمق کم

استخر بادی عمق کم از جمله مدل استخرهای است که می توان به واسطه برخورداری از وزن بسیار سبکی که داراست، در کوتاه ترین زمان ممکن قابل جا به جا می باشد. این ویژگی سبب شده تا بتوان این محصول را در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های استخر بادی عمق کم آن است که این محصول دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و همین امر موجب شده تا به عنوان بهترین گزینه جایگزین برای استخرهای بتنی به شمار آید. همچنین می توان اشاره نمود که این استخر به واسطه کیفیتی که داراست، این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در بازه زمانی طولانی از آن بهره مند گردید.

خرید استخر بادی عمق کم

استخر بادی عمق کم از محصولاتی است که با خرید آن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد. به سبب برخورداری از این ویژگی منحصربه فرد فروش این استخر بادی با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. به منظور خرید استخر بادی عمق کم می توان به نمایندگی های فروش این محصول همچون ایلی تویز مراجعه نمود.

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram