قیمت انواع تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت انواع تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره اینتکس

تخت بادی یک نفره و دو نفره

انواع تخت خواب بادی یک نفره و دو نفره و سایر محصولات اینتکس دارای استاندار ها و تاییدیه های اروپایی و امریکایی بوده که تحت لیسانس این کشور ها در کشور چین مانند سایر برند های معتبر دنیا فعالیت می نمایند، تمامی تخت خواب های بادی دارای بارکد مخصوص هستند که به راحتی توسط گوشی موبایل نیز قابل تایید می باشند.

مشخصات تخت بادی تاجدار اینتکس

تخت بادی دو نفره تاجدار از خانواده تخت های بادی 2019 شرکت اینتکس بوده که از جنس پی وی سی با رویه جیر بسیار مقاوم می باشد. سطح این تخت مواج و طرح دار است که علاوه بر زیبایی دو چندان موجب ایجاد جریان هوا شده و از تعریق نیز جلوگیری می کند . سطح فوقانی این تخت بادی با شکل هندسی خاص خود و وجود تاج در قسمت بالای این تخت بادی هر مشکل پسندی را به خود جذب می کند. از ویژگی های این تخت بادی می توان به پمپ باد برقی و کیف حمل آن اشاره کرد . این پمپ باد برقی در 3 دقیقه عمل باد کردن تخت و یا تخلیه باد داخلی و نیز عمل وکیوم را انجام می دهد و در صورت نبودن برق از پمپ باد دستی نیز برای باد کردن تخت می توان استفاده کرد. 

این محصولات قابلیت استفاده در منازل، ویلاها و سفر های شما دارند. یک تخت بادی بسیار کم وزن و کم حجم بوده و در مقایسه با انواع تخت خواب چوبی و تاشو یا فلزی بسیار مقرون بصرفه میباشند زیرا تخت بادی نیازی به تشک نداشته و معمولا سطح رویه آنها از جنس جیر یا مخملی است و در برابر گرما مقاوم و ضد تعریق میباشند ولی تختخواب های موجود در بازار بدون تشک عرضه میشوند، در حقیقت شما با خرید یک تختخواب بادی هزینه یک تشک معمولی را نیز پرداخت نکرده اما یک سِت از تخت خواب و تشک دار یکجا دریافت کرده اید!

خصوصیات و مزیت های تخت خواب بادی

تخت خواب بادی بسیار نرم و لطیف بوده و در برابر ضعف های عضلانی و گرفتگیهای عضلات پا و گردن و قسمت های مختلف کمر ، شامل ستون فقرات و ... مناسب میباشند. علت اینکه این تخت خواب های بادی، طبی بحساب میایند این است که لایه های داخلی آن با فشار هر قسمت از بدن، باد خاصی را تنظیم کرده و گودی و برامدگی ها را بالانس میکنند. در صورتیکه تخت بادی شما به هر دلیلی سوراخ یا پنچر شود براحتی توسط لوازم تعمیرات مخصوص یا همان چسب تعمیر تختخواب اینتکس برطرف میشود.

انواع تخت خواب های بادی اینتکس

از سایر این محصولات میتوان به انواع تخت بادی خوشخواب، تخت بادی طبی و الیافدار، تخت خواب مموری فوم دار و تخت خواب بادی و تخت خواب خوش خواب بادی و تخت خواب و تخت بادی و تخت خواب دونفره بادی و تخت خواب یک نفره بادی و تخت خواب یک نفره و دونفره و تخت تاجدار و تخت خوش خواب یک نفره و تخت خوش خواب بادی دو نفره و تخت یک نفره بالشدار و تخت خواب باید لوکس و تخت خواب بادی دو نفره و یک نفره دولوکس و تخت لاکچری و کاناپه تخت شو دو نفره و تخت کودک و تخت تخواب بادی کودک و تشک فریم دار کودک و تشک گرد و تخت گرد لاکچری و تشک شیبدار اسپلش و ... اشاره کرد . 

نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران 

ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه  محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

توجه :

شعار های تبلیغاتی برخی از همکار نماهای ما را در زمینه خرید محصولات اینتکس از نمایندگی اصلی جدی گرفته و از اصل بودن محصولات ارائه شده توسط سایت های مدعی نمایندگی اینتکس اطمینان حاصل فرمایید . نمایندگی اینتکس فقط محصولات اینتکس را ارائه می دهد نه محصولات مشابه را که عموما در قالب اینتکس از برندهای غیر استاندارد و متفرقه به مشتری ارائه می کنند .

جهت طرح سوالات برای خرید محصول مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش ایلی تویز تماس حاصل فرمایید . 

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram