نمایندگی فروش تشک بادی استخر اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش تشک بادی استخر اینتکس

تشک بادی استخر اینتکس از طریق نمایندگی فروش ایلی تویز به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی در دسترس قرار گرفته است. تشک بادی استخر اینتکس را می توان در سایزها و ابعاد مختلفی با توجه به نیاز خریداری کرد. این تشک به گونه ای طراحی شده است که با بهره گیری از آن می توان به آسانی بر روی آب خوابید و از آن لذت برد. تشک بادی استخر به سبب تنوعی که از آن برخوردار می باشد، برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشد و به همین جهت پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان است. این تشک را می توان در رنگ های مختلفی خریداری کرد و از آن بهره مند گردید.

تشک بادی استخر

کیفیت بالا تشک بادی استخر اینتکس

تشک بادی استخر اینتکس یکی از محصولات بادی است که کمپانی اینتکس به منظور تولید آن بهترین مواد اولیه بهره گرفته است. به واسطه کیفیتی که این محصول از آن برخوردار می باشد، می توان در مدت زمان طولانی و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی از این محصول بهره مند گردید. تشک بادی استخر اینتکس برای تمام افراد با وزن های مختلف نیز کاربرد دارد و به همین جهت از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول را می توان برای تمام اعضای خانواده تهیه کرد و در دسترس آن ها قرار داد.

قیمت مناسب تشک بادی استخر اینتکس

تشک بادی استخر اینتکس با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای به بازار عرضه شده است و به همین جهت فروش آن با رشد همراه بوده است. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، تمام مصرف کنندگان می توانند برای خرید آن اقدام نمایند. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول آن است که به صورت کاملا طبی طراحی شده است و از همین جهت حتی افرادی که دچار کمر درد هستند نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram