فروش بهترین استخر بادی بچه گانه باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش بهترین استخر بادی بچه گانه باکیفیت

استخر بادی بچه گانه با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و به صورت فروش مستقیم در دسترس مصرف کنندگان می باشد. استخر بادی بچه گانه به واسطه برخورداری از طرح ها و مدل های بسیار متنوعی که از آن برخوردار می باشد، افراد بی شماری را شیفته خود ساخته است. تمامی مدل های این محصول با بهره گیری از شخصیت های کارتونی مختلفی طراحی و تولید شده اند و به همین جهت این امکان برای کودک فراهم آورده می شود تا بتوان با توجه به سلیقه خود شخصیت کارتونی مورد نظر را تهیه نمایند.

استخر بادی بچه گانه

استخر بادی بچه گانه قیمت مناسب

استخر بادی بچه گانه با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است و همین امر سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند این محصول را تهیه نمایند. این محصول بادی به واسطه طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسبی که از آن برخوردار می باشد، سهم عمده و قابل توجهی از فروش به خود اختصاص داده است. استخر بادی بچه گانه را می توان در سایزهای مختلفی با توجه به گروه سنی کودک تهیه کرد و از آن بهره مند گردید.

ویژگی های استخر بادی بچه گانه

از مهم ترین ویژگی های استخر بادی بچه گانه آن است که این محصول دارای ابعاد و اندازه مناسبی است و به همین جهت به منظور قرار گیری آن به فضای زیاد نیاز نخواهد بود. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول دارای وزن بسیار سبک است و در نتیجه این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با به آسانی آن را جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های استخر بادی بچه گانه نیز آن است که دارای امنیت بالایی است و به همین دلیل والدین می توانند با خیالی آسوده آن در دسترس کودک خود قرار دهند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram