فروش اینترنتی بهترین محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی بهترین محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی از بهترین و کاربردی ترین محصولات تولید شده ای به شمار می آیند که به صورت فروش اینترنتی به بازار عرضه شده اند. محصولات اینتکس اصلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند زیرا این کمپانی با بهره گیری از مواد اولیه مرغوبی این محصول را تولید کرده است. به واسطه کیفیتی که محصولات اینتکس دارا هستند، می توان در مدت زمان طولانی و بدون بروز هیچ گونه مشکلی این محصول را مورد استفاده قرار داد. این محصولات دارای رنگ های مختلفی و می توان مطابق با نیاز، سلیقه و همچنین گروه سنی به منظور خرید آن ها اقدام نمود.

فروش اینترنتی بهترین محصولات اینتکس اصلی

انواع محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی با تنوع بسیار گسترده ای تولید شده اند و همین امر سبب شده تا بتوان با توجه به نیاز برای خرید آن ها اقدام کرد. از جمله محصولات تولید شده توسط این کارخانه می توان به انواع مبل بادی، استخر بادی، اسباب بازی های بادی، تشک بادی و قایق بادی اشاره نمود. تمامی این مدل ها از استاندارد برخوردار می باشند و به واسطه همین امر می توان با اطمینان از آن ها بهره مند گردید. کلیه محصولات اینتکس به گونه ای تولید شده است که از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشند.

نمایندگی محصولات اینتکس اصلی در ایران

کلیه محصولات اینتکس اصلی را می توان به صورت مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز با قیمت بسیار مناسب و در بسته بندی های مناسبی تهیه نمود. تمامی این محصولات از خدمات پس از فروش برخوردار هستند و از همین جهت می توان با خیالی آسوده از آن ها بهره مند گردید. نکته قابل توجه آن است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد خرید این محصولات از نمایندگی ها آن است که می توان از تمام خدمات پس از فروشی که شرکت اینتکس دارا می باشد، بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram