فروشگاه مبل بادی بچه باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه مبل بادی بچه باکیفیت

مبل بادی بچه ها از مواد اولیه بسیار باکیفیت و منحصر به فردی تولید شده است و از طریق فروشگاه ایلی تویز می توان برای خرید آن اقدام نمود. مبل بادی بچه با طرح های کارتونی بسیار زیبا و منحصر به فردی طراحی و تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول افراد بی شماری را شیفته خود سازد. به واسطه طراحی و کیفیتی که این محصول از آن برخوردار می باشد، از آن به میزان قابل ملاحظه ای بهره گرفته می شود. با استفاده از این محصول می توان موجب شیک تر شدن دکوراسیون اتاق کودکان گردید. نکته جالب توجه آن است که مبل بادی بچه در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده است و می توان مطابق با سلیقه کودک به منظور خرید آن اقدام کرد.

فروشگاه مبل بادی

مبل بادی بچه قیمت مناسب

 مبل بادی بچه از جمله محصولات بادی است که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. به واسطه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که این محصول داراست، می توان با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. قیمت مناسب این محصول سبب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد. این محصول را می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسبی از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مزیت های عمده و منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

ویژگی های مبل بادی بچه

مبل بادی بچه از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار است و به همین جهت افراد بی شماری از آن بهره مند می شوند. از جمله ویژگی های این محصول می توان به کیفیت بالای آن اشاره نمود که این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با خیالی آسوده این مصحول را مورد استفاده قرار داد. همچنین از دیگر ویژگی های مبل بادی بچه نیز آن است که می توان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد زیرا از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram