قیمت قایق بادی سی هاوک اینتکس ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت قایق بادی سی هاوک اینتکس ایران

قایق بادی سی هاوک اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که در ایران از طریق نمایندگی ایلی تویز در دسترس است. قایق سی هاوک اینتکس دارای کاربری بسیار بالایی است زیرا این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که می توان به عنوان بهترین جایگزین به جای قایق های معمولی از آن بهره مند گردید. این محصول به سبب طراحی و ساختاری که داراست، سبب می گردد تا بتوان از آن در بازه زمانی طولانی بهره مند گردید و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، استفاده کرد.

قایق بادی سی هاوک

قایق بادی سی هاوک باکیفیت

یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های قایق بادی سی هاوک آن است که این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان با اطمینان خاطر و در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد. قایق بادی سی هاوک به گونه ای طراحی و تولید شده است که توانایی تحمل تعداد افراد متعددی را دارا می باشد و از همین جهت نیز مورد توجه افراد بی شماری قرار گرفته است. به واسطه برخورداری از این ویژگی از قایق بادی سی هاوک به میزان قابل ملاحظه بهره گرفته می شود.

فروش قایق بادی سی هاوک

قایق بادی سی هاوک از جمله محصولاد بادی محسوب می شود که به صورت فروش مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول دارای وزن بسیار سبکی است و به همین جهت می توان از آن در مکان های متعددی بهره مند شد. همچنین می توان اشاره نمود که قایق سی هاوک به گونه ای تولید شده است که با بهره گیری از پمپ های بادی نیز می توان به آسانی آن را باد نمود و در شرایط مختلفی از آن بهره مند گردید.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram