قیمت بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین تشک بادی دو نفره اینتکس در تهران

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی محسوب می شود که با قیمت مناسبی در دسترس قرار گرفته است. تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از محصولاتی است که با خرید آن می توان در بسیاری از هزینه های مختلف صرفه جویی به عمل آورد. این محصول در رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه شده است و به همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با توجه به نیاز و سلیقه آن را تهیه کرد. این محصول بادی را می توان به صورت مستقیم و در بازه زمانی بسیار کوتاهی با بهره گیری از پمپ های برقی باد نمود و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

تشک بادی اینتکس

کیفیت بالا تشک بادی دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس از جمله محصولاتی است که دارای کیفیت بسیار بالایی است زیرا به منظور تولید آن از مواد اولیه مرغوبی بهره گرفته شده است. به سبب کیفیتی که این محصول داراست، می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول به گونه ای تولید شده است که دارای استحکام بالایی است و همین جهت این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند. به واسطه برخورداری از این ویژگی این محصول برای تمام افراد قابل استفاده خواهد بود.

خرید تشک بادی دو نفره اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس را می توان به صورت خرید مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز خریداری کرد. این محصول بادی در بسته بندی مناسب و باکیفیت بسیار بالایی در دسترس قرار گرفته است و همین امر سبب شده تا به نحو مطلوبی پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان  باشد. خرید از این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان محصول اصلی را تهیه کرد که از رمرغوبیت منحصر به فردی برخوردار می باشد.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram