خرید انواع استخر بادی یک نفره باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع استخر بادی یک نفره باکیفیت

استخر بادی یک نفره با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است که انواع مختلفی از آن به صورت خرید مستقیم در دسترس می باشد. استخر بادی یک نفره یکی از محصولاتی است که می توان آن را در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. این محصول از سایز و اندازه بسیار مناسبی برخوردار می باشد و از همین جهت این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان از این محصول در مکان های متعددی بهره مند گردید. نکته قابل توجه آن است که استخر بادی یک نفره به واسطه کیفیتی که از آن برخوردار می باشد، سبب می گردد تا بتوان با خیالی آسوده و در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. این محصول را تمام افراد با وزن های مختلف نیز می توانند مورد استفاده قرار دهند و از آن بهره مند گردند.

استخر بادی یک نفره

قیمت مناسب استخر بادی یک نفره

استخر بادی یک نفره به واسطه برخورداری از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای که داراست، سهم عمده ای از فروش را به خود اختصاص داده است. این محصول از استخر را می توان در رنگ ها و سایزهای مختلفی با توجه به نیاز سفارش داد و از آن بهره مند گردید. استفاده از این محصول برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف امکان پذیر می باشد و همین امر موجب محبوبیت این مدل از استخر شده است.

ویژگی های استخر بادی یک نفره

استخر بادی یک نفره از ویژگی های بسیار منحصر به فردی برخوردار است. از جمله ویژگی های این محصول می توان به دوام بالا، وزن سبک و همچنین سهولت در استفاده اشاره نمود. به واسطه برخورداری از این مزیت ها می توان با اطمینان خاطر این محصول را تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. این محصول با بهره گیری از پمپ های برقی به آسانی باد می گردد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram