فروشگاه اینترنتی انواع استخر بادی کودک intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی انواع استخر بادی کودک intex

استخر بادی کودک intex در انواع مدل و طرح های مختلف تولید شده است که از طریق فروشگاه اینترنتی محصولات بادی می توان برای خرید آن اقدام نمود. استخر بادی کودک به واسطه برخورداری از طرح های بسیار متنوع و زیبایی که داراست، افراد بی شماری را شیفته خود نموده است. طراحان این محصول به منظور طراحی آن از شخصیت های کارتونی بهره گرفته اند که همین امر سبب شده تا کودکان بتوانند با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظرشان را تهیه نمایند و از آن بهره مند شوند. با خرید استخر بادی می توان اوقات بسیار خوش و مفرحی را برای تمام کودکان به ارمغان آورد.

استخر بادی کودک

استخر بادی کودک قیمت مناسب

تشک بادی کودک دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد متعددی قرار گیرد. به واسطه قیمتی که این محصول داراست، فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است. استخر بادی کودک را می توان به صورت مستقیم از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی ایلی تویز با قیمت مناسبی خریداری کرد. خرید مستقیم از طریق این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان محصولی باکیفیت و در بسته بندی مناسب را خریداری کرد و از آن بهره مند گردید.

مزیت های استخر بادی کودک

استخر بادی کودک از مزیت های منحصر به فردی برخوردار می باشد. از جمله مزیت های این محصول آن است که دارای استحکام بالایی است و از همین جهت می توان در زمان طولانی آن را مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که یکی دیگر از مزیت های استخر بادی کودک نیز آن است که دارای وزن سبکی است و در نتیجه این امکان را فراهم می آورد تا بتوان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram