تعرفه فروش مبل بادی تختخواب شو - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش مبل بادی تختخواب شو

مبل بادی تختخواب شو را می توان با تعرفه فروش بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری کرد و از آن بهره مند گردید. مبل بادی تختخواب شو یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده ای محسوب می شود. با خرید این محصول می توان صاحب دو محصول منحصر به فرد گردید و در هزینه صرفه جویی نمود. مبل بادی تختخواب شو به آسانی و در بازه زمانی بسیار کوتاهی به حالت تختخواب و یا مبل تبدیل می شود. این محصول در مدل های یک نفره و دو نفره تولید شده است تا مصرف کنندگان با توجه به نیاز خود بتوانند برای خرید آن اقدام نمایند.

مبل بادی تختخواب شو

ویژگی مبل بادی تختخواب شو

مبل بادی تختخواب شو دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی می باشد. از جمله مهم ترین ویژگی این محصول آن است که دارای طراحی بسیار شکیلی است و به همین جهت قابل استفاده در مکان های متعددی می باشد. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول دارای وزن مناسبی است و به همین علت می توان آن را به آسانی جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی های مبل بادی تختخواب شو نیز آن است که این محصول دارای سایزهای و رنگ های مختلفی است و به واسطه همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان با توجه به سلیقه برای خرید آن اقدام نمود.

مبل بادی تختخواب شو باکیفیت

مبل بادی تختخواب شو یکی از محصولات بادی به شمار می آید که دارای کیفیت بسیار بالایی است. به واسطه کیفیتی که این محصول داراست، می توان در بازه زمانی طولانی آن را مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فرد این محصول بهره مند گردید. این مدل از تختخواب به گونه ای تولید شده است که تمام افراد با وزن های مختلف می توانند از آن بهره مند شوند زیرا با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه این محصول تولید شده است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram