فروشگاه اینترنتی تشک بادی دو نفره intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی تشک بادی دو نفره intex

تشک بادی دو نفره intex یکی از کاربردی ترین محصولات بادی است که به صورت اینترنتی در فروشگاه ایلی تویز در دسترس می باشد.

تشک بادی دو نفره intex به واسطه برخورداری از کیفیت بسیار بالایی که داراست، به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان در بازه زمانی طولانی و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد و همین امر سبب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد. این مدل از تشک به واسطه کیفیتی که داراست، این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند. تشک بادی دو نفره از ابعاد و اندازه مناسبی برخوردار است و در نتیجه سبب می گردد تا فضای مناسب در اختیار دو نفر قرار گیرد.

تشک بادی دو نفره intex قیمت مناسب

تشک بادی دو نفره intex از جمله محصولات بادی می باشد که دارای قیمت مناسبی است و همین امر موجب شده تا از آن بسیار بهره گرفته شود. این مدل از تشک به واسطه برخورداری از قیمت مقرون به صرفه ای که داراست، در میان سایر محصولات بادی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار می باشد. این محصول سهم عمده و چشم گیری از فروش را در میان سایر محصولات بادی به خود اختصاص داده است. تشک بادی دو نفره intex به علت قیمت مناسبش بهترین گزینه برای جایگزین نمودن تشک های معمولی می باشد.

خرید تشک بادی دو نفره intex

تشک بادی دو نفره intex را می توان به صورت خرید مستقیم از طریق نمایندگی ایلی تویز تهیه کرد. خرید از این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان این محصول را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد. تشک بادی دو نفره intex یکی از محصولاتی است که تمام افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. این مدل از تشک حتی برای افرادی که دچار کمر درد هستند نیز کاربرد خواهد داشت.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram