خرید محصولات اینتکس در ایران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید محصولات اینتکس در ایران

خرید انواع محصولات اینتکس در ایران از طریق نمایندگی های مختلف این کمپانی با قیمت بسیار مناسبی امکان پذیر شده است.

محصولات اینتکس از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر موجب شده تا فروش آن ها با رشد قابل توجهی همراه باشد. محصولات این شرکت سالانه به کشورهای متعددی عرضه می شود که همین امر سبب شده تا تمام افراد بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند و از مزیت های آن بهره مند شوند. این محصولات از تنوع گسترده ای برخوردار هستند و به همین جهت پاسخگوی تمام سلیقه ها می باشند.

انواع محصولات اینتکس

از جمله محصولات اینتکس می توان به مبل بادی، قایق بادی، استخر بادی، اسباب بازی های بادی، استخر بادی و تشک بادی اشاره نمود. تمامی این مدل ها از تنوع بالایی در رنگ برخوردار هستند. تنوع در مدل های این محصولات سبب شده تا تمام افراد در گروه های سنی مختلف بتوانند به منظور خرید آن اقدام نمایند و از آن بهره مند شوند. استفاده از محصولات بادی سبب می گردد تا بتوان در بسیاری از هزینه های مختلف نیز به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

محصولات اینتکس در ایران

محصولات اینتکس با بسته بندی های بسیار مناسب و کیفیت بالایی از طریق نمایندگی ایلی تویز در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. این نمایندگی محصولات کمپانی اینتکس را به صورت مستقیم ارائه می نماید و همین امر سبب شده تا بتوان محصولات این شرکت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. محصولات اینتکس به واسطه برخورداری از کیفیتی که دارا هستند، این امکان را فراهم می آورند تا مصرف کنندگان بتوانند در بازه زمانی طولانی آن ها را مورد استفاده قرار دهند. می توان اشاره نمود که تمامی محصولات تولید شده توسط این کمپانی از خدمات پس از فروش نیز برخوردار می باشند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram