سایت فروش انواع محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

سایت فروش انواع محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی از انواع مدل های مختلف برخوردار می باشد که در سایت فروش محصولات بادی ایلی تویز در دسترس قرار گرفته است.

محصولات اینتکس اصلی دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی هستند زیرا به منظور تولید آن ها از بهترین مواد اولیه بهره گرفته شده است. به واسطه کیفیتی که این محصولات دارا هستند، می توان در بازه زمانی طولانی از آن ها استفاده کرد. این محصولات برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف قابل استفاده می باشند و همین امر سبب محبوبیت روز افزون آن ها شده است.

انواع محصولات اینتکس

از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می توان به انواع قایق بادی، استخر بادی، مبل بادی، اسباب بازی های بادی و تشک بادی اشاره نمود. تمامی محصولات ذکر شده دارای رنگ های مختلفی هستند و می توان مطابق با نیاز و سلیقه اقدام به خرید مناسب ترین مدل نمود. این محصولات از تنوع بسیار بالایی در سایز نیز برخوردار هستند و به همین جهت از آن ها به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. انواع محصولات اینتکس را می توان در مکان های متعددی نیز مورد استفاده قرار داد.

قیمت انواع محصولات اینتکس

انواع محصولات اینتکس دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای هستند و همین امر موجب شده تا فروش این محصولات با رشد روز افزونی همراه باشد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، بهترین و مناسب ترین جایگزینی است که می توان برای وسایل عادی و قدیمی از آن بهره مند گردید. انواع محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس را می توان از طریق نمایندگی های موجود در سراسر جهان به صورت مستقیم خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. در ایران نمایندگی عرضه کننده مستقیم محصولات اینتکس شرکت ایلی تویز می باشد که محصولات این شرکت را در بسته بندی های مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram