لیست قیمت انواع قایق بادی کایاک ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت انواع قایق بادی کایاک ارزان

قایق بادی کایاک از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که با توجه به لیست قیمت این محصول می توان آن را تهیه کرد.

قایق بادی کایاک به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که داراست، مورد توجه بسیاری از قایقران ها قرار گرفته است. این ویژگی سبب شده تا قایقران ها بتوانند با پرداخت هزینه بسیار مناسبی صاحب قایق بسیار باکیفیتی شوند و از آن استفاده نمایند. قایق بادی کایاک را می توان در آب های مختلفی مورد استفاده قرار داد و از مزیت هایی که این محصول کاربردی داراست، بهره مند گردید.

مزیت قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک از مزیت های عمده و منحصر به فردی برخوردار است و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. از جمله مزیت های قایق بادی کایاک این محصول دارای وزن بسیار سبکی است و همین امر سبب شده تا بتوان به آسانی آن را جا به جا کرد و در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. از دیگر مزیت های این محصول آن است که قایق بادی کایاک را می توان به سهولت مورد استفاده قرار داد زیرا این محصول با استفاده از پمپ های برقی به آسانی در بازه زمان کوتاهی باد می گردد و قابل استفاده می باشد. این محصول به منظور قرار گیری نیز به فضای زیادی نیاز نخواهد داست.

کیفیت بالا قایق بادی کایاک

قایق بادی کایاک با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه توسط شرکت اینتکس تولید شده است. بهره گیری از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا بتوان در بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که داراست، بهره مند گردید. همچنین می توان اشاره نمود که قایق بادی کایاک به واسطه کیفیتی که داراست، سبب می گردد تا در صورت برخورد با مانعی دچار خرابی نگردد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram