خرید اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی بهترین تشک بادی دو نفره طبی

تشک بادی دو نفره طبی را می توان به صورت خرید مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی تهیه کرد.

تشک بادی دو نفره طبی یکی از محصولات بادی به شمار می آید که می توان آن را در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار داد. این محصول به گونه ای است که با بهره گیری از آن می توان خوابی آرام را تجربه نمود زیرا تشک بادی طبی از راحتی بی نظیری برخوردار می باشد. طراحی این مدل از تشک موجب شده تا تمام افراد در گروه های سنی مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند.

قیمت تشک بادی دو نفره طبی

تشک بادی دو نفره طبی از قیمت مناسبی برخوردار است که همین امر سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند این محصول را خریداری نمایند. این مدل از استخر به واسطه طراحی بسیار منحصر به فردی که از آن برخوردار می باشد و قیمت مناسبی که داراست، سهم قابل ملاحظه ای از فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. تشک بادی دو نفره طبی را می توان به صورت مستقیم از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

ویژگی های تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره از ویژگی های بی نظیری برخوردار است و همین امر سبب شده تا این محصول به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار گیرد. از جمله ویژگی های این مدل از تشک می توان به برخورداری از وزن سبک، کیفیت بالا، سهولت در استفاده و راحتی آن اشاره نمود. این مدل از تشک با استفاده از پمپ های برقی باد شده است و به همین جهت می توان آن از به آسانی استفاده کرد. همچنین وزن سبک این مدل از تشک بادی نیز سبب شده تا از این طریق بتوان به آسانی این محصول را جا به جا کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram