فروش تشک بادی دو نفره - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده محسوب می شود که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک بادی دو نفره از جمله مدل تشک هایی است که از وزن بسیار سبکی برخوردار است و همین امر سبب شده تا بتوان این محصول را در هر زمان و مکانی مورد استفاده قرار داد. به واسطه برخورداری از این ویژگی تشک بادی دو نفره بهترین گزینه برای استفاده در زمان سفر به شمار خواهد آمد. نکته قابل توجه آن است که تشک بادی دو نفره جایگزین مناسبی برای تشک های پنبه ای و الیافی است و از همین جهت فروش آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است.

قیمت تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول داراست، تمام افراد می توانند برای خرید آن اقدام نمایند. این محصول بادی از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات بادی همچون ایلی تویز عرضه شده اند. خرید از این نمایندگی ها سبب می گردد تا تشک بادی دو نفره با قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد. می توان اشاره نمود که این مدل از تشک از کاربردی ترین محصولات بادی تولید شده نیز به شمار می آید.

استحکام بالا تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره با بهره گیری از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است. بهره گیری از مواد اولیه مرغوب سبب شده تا این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و از همین جهت تمام افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. همچنین می توان اشاره نمود که استحکام بالا تشک بادی دو نفره این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد آورد تا بتوانند از این محصول در بازه زمانی طولانی بهره مند شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram