قیمت استخر بادی کودکان اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت استخر بادی کودکان اینتکس

استخر بادی کودکان اینتکس از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد که به همین علت فروش آن با رشد همراه شده است.

استخر بادی کودکان اینتکس بهترین گزینه برای به ارمغان آوردن اوقاتی مفرح و شاد برای تمام کودکان می باشد. این مدل از استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که از عمق و سایز مناسبی برخوردار است و از همین جهت این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان با خیالی آسوده این محصول را در دسترس کودکان قرار داد. اسخر بادی کودکان اینتکس از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار است که در نتیجه سبب شده تا تمام کودکان بتوانند با توجه به سلیقه خود این محصول منحصر به فرد را تهیه نمایند.

کیفیت بالا استخر بادی کودکان

استخر بادی کودکان با استفاده از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده است. مرغوبیت این محصول سبب شده تا بتوان این محصول را با اطمینان خاطر در دسترس کودکان قرار داد. طراحی استخر بادی کودکان به گونه ای است که کاملا ایمن است و همین جهت در صورت استفاده کودکان برای وی مشکلی به وجود نخواهد آمد. استخر بادی کودکان همچنین به واسطه کیفیتی که داراست، سبب می شود تا تمام کودکان با وزن های مختلف بتوانند از این محصول بهره مند شوند.

نمایندگی استخر بادی کودکان

استخر بادی کودکان توسط شرکت اینتکس تولید شده است و از طریق نمایندگی های معتبر این کمپانی به صورت مستقیم در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. نمایندگی عرضه کننده مدل های مختلفی از این محصول در ایران شرکت ایلی تویز است که با قیمت مناسب و بسته بندی مطلوبی این مدل از استخر را در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. خرید مستقیم از این نمایندگی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند از محصولی باکیفیت بالا استفاده نمایند و از خدمات پس از فروش این محصول نیز بهره مند شوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram