فروش اینترنتی محصولات اینتکس اصلی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان به صورت فروش اینترنتی آن ها را خریداری کرد.

محصولات اینتکس اصلی یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات بادی در سراسر جهان به شمار می آیند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی محصولات تولید شده توسط این شرکت با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه تولید شده اند و همین امر سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند از این محصول با خیالی آسوده بهره مند شوند. تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی اینتکس از وزن بسیار سبکی برخوردار هستند و به همین جهت می توان آن ها را به آسانی جا به جا کرد و مورد استفاده قرار داد. محصولات اینتکس را می توان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد.

قیمت محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرار گیرد. به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که محصولات اینتکس اصلی داراست، تمام مصرف کنندگان می توانند از آن بهره مند شوند. این محصولات بادی به سبب تنوعی که دارا هستند، یکی از بهترین محصولاتی هستند که تمام افراد در گروه های سنی مختلف می توانند از آن بهره مند شوند.

انواع محصولات اینتکس اصلی

محصولات اینتکس اصلی در تنوع گسترده ای تولید شده اند و همین امر سبب شده تا این محصولات پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان باشد. از جمله محصولات تولید شده توسط این کمپانی می توان به استخر بادی، مبل بادی، تشک بادی، اسباب بازی های بادی و قایق بادی اشاره نمود که هریک از سایزها و رنگ های مختلفی برخوردار هستند. کلیه این محصولات از طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات اینتکس باکیفیت بسیار بالایی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram