فروش بهترین مبل بادی کودکانه اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش بهترین مبل بادی کودکانه اینتکس

مبل بادی کودکانه اینتکس یکی از بهترین و کاربردی ترین محصولات بادی به شمار می آید که به صورت فروش مستقیم ارائه شده است.

مبل بادی کودکانه اینتکس به واسطه طراحی بسیار خاص و زیبایی که داراست، یکی از محبوب ترین محصولات بادی به شمار می آید. این محصول با استفاده از طرح های کارتونی طراحی شده است و همین امر سبب شده تا بسیاری از کودکان شیفته این محصول شوند. مبل بادی کودکانه اینتکس را می توان برای تمام کودکان در گروه های سنی مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. این محصول در سایزها و رنگ های بسیار متنوعی نیز به بازار عرضه شده است.

نمایندگی مبل بادی کودکانه اینتکس

مبل بادی کودکانه را می توان طریق نمایندگی های عرضه کننده محصولات شرکت اینتکس همچون ایلی تویز با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. ایلی تویز باکیفیت ترین و بهترین نوع از این محصول را به صورت مستقیم ارائه می نماید. خرید از این نمایندگی سبب می گردد تا بتوان محصولی با کیفیت بالا را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. تمامی مدل های این محصول در بسته بندی های مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است.

قیمت مبل بادی کودکانه اینتکس

مبل بادی کودکانه اینتکس در میان سایر محصولات بادی تولید شده از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. به سبب قیمت مناسبی که این محصول داراست، تمام مصرف کنندگان می توانند با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار دهند. می توان اشاره نمود که قیمت این محصول بادی موجب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه گردد. مبل بادی کودکانه اینتکس از جمله محصولات بادی محسوب می شود که با استفاده از پمپ های برقی باد می شود و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram