فروش اینترنتی قایق بادی تفریحی خانوادگی ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی قایق بادی تفریحی خانوادگی ارزان

قایق بادی تفریحی خانوادگی دارای مدل های مختلفی است که آن را می توان با قیمت بسیار مناسبی به صورتی اینترنتی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

قایق بادی تفریحی خانوادگی از جمله محصولاتی است که با خرید و استفاده از آن می توان اوقات بسیار خوشی را در کنار خانواده سپری کرد. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که در تمام آب ها قابل استفاده است و از همین جهت از آن به میزان قابل توجهی بهره گرفته می شود. قایق بادی تفریحی خانوادگی توسط تولید کنندگان محصولات بادی در رنگ ها و سایزهای مختلفی تولید شده است و همین امر سبب شده تا بتوان مطابق با سلیقه و نیاز برای خرید این محصول اقدام کرد.

کیفیت بالا قایق بادی تفریحی خانوادگی

قایق بادی تفریحی خانوادگی با استفاده از بهترین نوع از مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول دارای کیفیت بالایی باشد. به واسطه برخورداری از این ویژگی می توان با اطمینان خاطر و بازه زمانی طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. این مدل از قایق بادی به واسطه استحکامی که از آن برخوردار می باشد، سبب می گردد تا تمام اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده نمایند.

قیمت مناسب قایق بادی تفریحی خانوادگی

یکی از بهترین و مهم ترین مزیت هایی که قایق بادی تفریحی خانوادگی از آن برخوردار می باشد، آن است که این محصول دارای قیمت مناسبی است. قیمت مناسب و مقررون به صرفه این محصول سبب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند برای خرید این محصول اقدام نمایند. این مدل از قایق به سبب برخورداری از قیمت مناسبی که داراست، بهترین گزینه به عنوان جایگزین قایق های معموی می باشد. همچنین می توان اشاره نمود که این محصول از وزن بسیار سبکی نیز برخوردار است و به همین عت می توان می توان آن ها را به آسانی جا به جا کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram