خرید انواع مبل بادی شیبدار intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع مبل بادی شیبدار intex

مبل بادی شیبدار intex دارای انواع مدل و طرح های مختلف می باشد که به صورت خرید مستقیم می توان آن را تهیه نمود.

مبل بادی شیبدار از بهترین محصولات بادی به شمار می آید زیرا با استفاده از آن می توان راحتی را به نحو مطلوبی تجربه نمود. این محصول بادی به گونه ای تولید شده است که می توان آن را در مکان های متعددی مورد استفاده قرار داد. بهره گیری از این محصول برای تمام افراد در گروه های سنی مختلف ضروری می باشد و همین امر سبب شده تا فروش این مدل با رشد قابل ملاحظه ای همراه باشد. این محصول از تنوع رنگی بسیار بالایی نیز برخوردار است و می توان مطابق با سلیقه آن را تهیه کرد.

ویژگی های مبل بادی شیبدار

مبل بادی شیبدار با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است و همین امر سبب شده تا این محصول دارای کیفیت بالایی باشد. کیفیت بالا این محصول سبب شده تا تمام افراد با وزن های مختلف بتوانند از این محصول بهره مند شوند. این مدل از مبل دارای وزن بسیار سبک و مناسبی نیز می باشد و به همین جهت مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته است. وزن مناسب مبل بادی شیبدار این امکان را فراهم می آورئ تا بتوان آن را به آسانی جا به جا نمود. همچنین می توان اشاره نمود که این محصولات توسط شرکت اینتکس در سایزهای بسیار مختلفی نیز تولید شده است.

قیمت مبل بادی شیبدار

مبل بادی شیبدار از محصولاتی است که دارای قیمت بسیار مناسبی است. قیمت مقرون به صرفه و مناسب این محصول سبب شده تا بتوان به عنوان جایگزین مبل های چوبی و فلزی از این محصول استفاده کرد. این مدل از مبل بادی به واسطه برخورداری از قیمت مناسبی که داراست، سهم عمده و قابل ملاحظه ای از فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. این محصول را می توان به صورت مستقیم از طریق نمایندگی عرضه کننده محصولات بادی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram