فروشگاه آنلاین مبل بادی دو نفره اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه آنلاین مبل بادی دو نفره اینتکس

مبل بادی دو نفره اینتکس که دارای کیفیت بالایی است را می توان به صورت آنلاین و مستقیم از طریق فروشگاه محصولات بادی خریداری نمود.

مبل بادی دو نفره اینتکس یکی از بهترین محصولات بادی به شمار می آید که می توان آن را در سایزها و رنگ های مختلفی با توجه به نیاز سفارش داد. این محصول بادی به گونه ای طراحی شده است که از زیبایی برخوردار می باشد و همین امر سبب شده تا فروش آن با رشد قابل توجهی همراه باشد. این مدل از مبل را می توان در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد و از این طریق سبب زیباتر شدن دکوراسیون منزل و حتی محل کار گردید.

قیمت مبل بادی دو نفره اینتکس

یکی از مهم ترین ویزگی های مبل بادی دو نفره اینتکس آن است که این محصول دارای قیمت مناسبی است. به واسطه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که این محصول کاربردی از آن برخوردار می باشد، تمام افراد می توانند برای خرید آن اقدام نمایند. مبل بادی دو نفره اینتکس با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است و به همین جهت می توان آن را اطمینان خاطر مورد استفاده داد. این مدل از مبل یکی از کاربردی ترین محصولات بادی محسوب می شود که به واسطه وزن بسیار سبکی که از آن برخوردار می باشد، می توان آن را به آسانی نیز جا به جا نمود و مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram