خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس در تهران

قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس را می توان در تهران به صورت خرید اینترنتی و آنلاین تهیه کرد و اوقات خوشی را سپری کرد.

قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس از بهترین محصولات بادی به شمار می آید که دارای کیفیت بالایی است. مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این محصول سبب شده تا بتوان از آن با اطمینان خاطر استفاده نمود. این مدل از قایق به گونه ای تولید شده است که می توان آن را در تمام آب ها مورد استفاده قرار داد زیرا دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. قایق بادی جیمینی حرفه ای دارای ساختاری است که می توان آن را در رنگ های مختلفی با توجه به نیاز تهیه کرد.

قیمت مناسب قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس

قایق بادی جیمینی حرفه ای اینتکس یکی از محصولاتی به شمار می آید که می توان آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کرد. به واسطه قیمت مناسبی که این محصول کاربردی از آن برخوردار می باشد، تمام قایقران ها می توانند آن را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از قایق بادی به واسطه برخورداری از وزن بسیار سبکی که داراست، این امکان را برای تمام مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند به آسانی آن را به آسانی جا به جا نمایند. این محصول به موجب برخورداری از این ویژگی مورد توجه بسیاری از قایقران ها قرار گرفته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram