فروشگاه اینترنتی انواع قایق بادی مارینر باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه اینترنتی انواع قایق بادی مارینر باکیفیت

قایق بادی مارینر باکیفیت دارای انواع سایزهای مختلف می باشد که از طریق فروشگاه اینترنتی محصولات بادی می توان آن را تهیه کرد.

قایق بادی مارینر از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به منظور تولید این محصول از نوع از مواد اولیه بهره گرفته شده است. کیفیت بالای انواع قایق بادی مارینر موجب شده تا بتوان از آن در شرایط مختلفی بهره مند گردید. این مدل از قایق بادی این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد تا بتوانند با استفاده از پمپ های بادی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب این محصول نمایند.

مزیت های قایق بادی مارنیر

استفاده از قایق های بادی مزیت های بی شماری را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. از جمله این مزیت ها می توان به وزن سبک و قابلیت حمل آسان این محصول اشاره نمود. به سبب آنکه قایق های معمولی دارای وزن بسیار زیادی هستند، قایقران ها به منظور جا به جایی آن ها معمولا دچار مشکل می شوند و از همین جهت امروزه بسیاری از آن ها به جای استفاده از قایق های معمولی از قایق بادی استفاده می کنند. همچنین می توان اشاره نمود که قایق های بادی به سبب ساختار بسیار مقاومی که دارا هستند، تحمل جا به جایی تعداد افراد متعددی نیز دارا هستند. همچنین قایق های بادی مارنیر از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تری نیز برخوردار می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram