فروش انواع مبل بادی شیک intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش انواع مبل بادی شیک intex

مبل بادی شیک intex در انواع تک نفره و چند نفره در فروشگاه ایلی تویز به فروش می رسد و کیفیت آنها اورجینال واصل شرکتی است.

مبل بادی شیک intex در انواع مدل های یک نفره و چند نفره تولید می شوند. انواع کاناپه های بادی اینتکس در فروشگاه ایلی تویز با ارائه تعرفه فروش و به صورت آنلاین عرضه می گردند. مبل های بادی اینتکس به خاطر راحتی استفاده و طراحی طبی شان، از محبوب ترین و متداول ترین محصولات بادی به شمار می روند. این مبل ها در ابعاد مختلف تک نفره و چند نفره تولید می شوند. لیست و مشخصات انواع این مبل ها با گرید های کیفی متنوع و قیمت های گوناگون از طریق این وبسایت اینترنتی قابل دریافت است. محصولات اینتکس به خاطر محبوبیت فراوان، نمونه های تقلبی و کپی زیادی در بازار دارند. لذا نیاز است تا برای بهره مندی از کیفیت واقعی این محصولات، انها را از فروشگاه های معتبر و رسمی خریداری کرد.

مبل بادی راحتی طبی اینتکس

میب بادی از پر طرفدار ترین و بهترین محصولات برای حفظ آساسیش و راحتی است. مبل های بادی از انواع پر فروش تولیدات اینتکس به شمار می آیند و توسط متخصصان به صورت تخصصی جهت بهبود وضعیت نشستن طراحی و تولید می شوند. این مبل ها از پی وی سی چند لایه و با روکش برزنتی ضد تعریق تولید می شوند و بسیار راحت هستند. می توان از مبل های بادی در منزل و دفتر کار و باغ و ویلا و حتی مسافرت استفاده نمود. محصولات بادی از برند اینتکس را می توان با کیفیت اصل شرکتی و اورجینال از طریق این فروشگاه تهیه کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram