قیمت بهترین قایق بادی 5 نفره ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

قیمت بهترین قایق بادی 5 نفره ایلی تویز

قایق بادی 5 نفره در مجموعه ای از بهترین قایق های بادی در فروشگاه ایلی تویز موودند و می توان مدل آنها را با توجه به نیاز، انتخاب نمود.

قایق بادی از بهترین وسایلی است که می توان از آن در تفریحات آبی و در انواع آبها استفاده نمود. قایق بادی 5 نفره اینتکس در مدل ها و قیمت های مختلف توسط شرکت بزرگ اینتکس در امریکا تولید شده و انواع آنها توسط این مرکز به صورت آنلاین به فروش می رسد. برای مشاهده و دریافت لیست قیمت انواع این قایق ها می توان به سایت فروشگاه مراجعه کرد. در فصل های گرم و خشک سال، قایق های بادی 5 نفره از پر کاربرد ترین وسایل برای تفریحات خانوادگی و یا تمرینات ورزش های آبی و یا فعالیت های کاری و ماهیگیری به شمار می روند. این مرکز تمامی محصولات برند اینتکس را با کیفیت اورجینال ارائه می کند.

قایق بادی با کیفیت نمایندگی اینتکس

قایق بادی های اینتکس به راحتی از باد پر و خالی می شوند و حمل و نقل آنها نیز به راحتی صورت می گیرد. علاوه بر این، اگر از نشیمن آنها استفاده نشود، به راحتی قابلیت حمل 6نفر را هم دارند. از آنجا که حفظ ایمنی و تعادل روی آب برای مصرف کنندگان این محصولات بسیار مهم است، انواع قایق های شرکت اینتکس با پی وی سی محکم و طراحی تخصصی تولید می شوند تا رضایت خاطر و امنیت هر چه بیشتر مشتریان را فراهم کنند. قایق بادی های اینتکس در تمامی مدل ها و ظرفیت های یک و چند نفره، در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز موجودند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram