فروش انواع تشک بادی دو نفره - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش انواع تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره و یک نفره برند اینتکس، از بهترین وسایلی هستند که برای خواب و استراحت طراحی و تولید می شوند.

تشک بادی دو نفره و تک نفره اینتکس از وسایلی هستند که به صورت طبی جهت راحتی و آسایش در خواب و استراحت طراحی می شوند. تشک بادی های دو نفره و تک نفره در سال های اخیر جزو اقلام پر فروش محصولات بادی بوده اند. برند اینتکس با ارائه بهترین و محکم ترین انواع این تشک ها توانسته گوی سبقت را از سایر رقیبان برباید. این تشک ها را می توان از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز و با کیفیت اصل شرکتی تهیه نمود. تمامی محصولات ارائه شده در این فروشگاه اورجینال بوده و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی تهیه نمود.

انواع تشک بادی اینتکس عالی

تشک بادی های اینتکس به صورت طبی برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان طراحی شده اند. از دیگر مزیت های تشک بادی اینتکس می توان به این موضوعات اشاره کرد که ین تشک ها به سرعت از باد پر و خالی می شوند و می توان آنها را به هر مکان حمل و نقل نمود. جنس آنها از پی وی سی سه لایه و بسیار مقاوم به همراه الیاف مرغوب است و به همین جهت دیر تر آسیب می بینند و متوسط عمر طولانی تری نسبت به سایر محصولات مشابه خود دارند. تشک بادی های اینتکس انواع مختلفی دارند که مدل های مختلف آنها در فروشگاه ایلی تویز موجود است و به صورت اینترنتی به فروش می رسد. این تشک ها با توجه به امکانات و ابعاد یک نفره یا دو نفره شان، قیمت های متفاوتی دارند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram