خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی مسافرتی - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی مسافرتی

تشک بادی مسافرتی قابل استفاده در تمام سفر های کاری و تفریحی و طبیعت گردی است که فرصت خرید اینترنتی آنها توسط فروشگاه ایلی تویز فراهم شده است.

تشک بادی مسافرتی دسته ای از محصولات بادی اینتکس هستند که انواع آنها را می توان از طریق نمایندگی رسمی ایلی تویز تهیه نمود. تشک بادی مسافرتی را می توان در سفرهای فوری و چند روزه و یا سفر های طبیعت گردی و کوهنوردی و ... استفاده نمود. از آنجا که برند اینتکس از محبوب ترین برند های تولید محصولات بادی در جهان است، نمونه های کپی و تقلبی از این تشک ها در بازار زیاد دیده می شوند که مسلما از لحاظ کیفیتی در سطح پایینی قرار دارند. لذا نیاز است تا مصرف کنندگان محترم قبل از خرید این محصولات، از اورجینال بودن آنها مطمئن شوند. فروشگاه ایلی تویز تمام محصولات شرکت اینتکس را با کیفیت اصل شرکتی به خریداران ارائه می نماید.

تشک بادی مسافرتی باکیفیت اینتکس

انواع تشک بادی های اینتکس به وسیله پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب ساخته می شوند و رویه آنها نیز به صورت برزنتی و ضد عرق ساخته شده اند تا راحتی بیشتری را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورند. تشک بادی مسافرتی اینتکس از انواع این تشک ها هستند که به خاطر وزن سبک و سرعت بالای پُر و خالی شدنشان می توانند در تمامی موقعیت ها و در مسافرت ها، پیک نیک ها، باغ و ویلا ها مورد استفاده قرار گیرند. تشک های بادی مسافرتی اینتکس بر خلاف وزن سبکی که دارند، قابلیت تحمل وزن های بالا را هم دارند. حجم کم این تشک ها در حالت بدون باد نیز آنها را به وسایلی کوچک و قابل حمل تبدیل کرده است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram