تعرفه فروش انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

تعرفه فروش انواع استخر بادی بزرگ خانوادگی intex

استخر بادی بزرگ خانوادگی intex از بهترین انتخاب ها برای خرید استخر های بادی است که انواع مدل های آنها به همراه تعرفه فروش در فروشگاه ایلی تویز موجود است.

استخر بادی بزرگ خانوادگی را می توان با خیال راحت برای تمامی افراد خانواده در تمام شرایط سنی و فیزیکی استفاده نمود. فروشگاه اینترنتی ایلی تویز تمامی انواع استخر بادی های اینتکس را با بهترین کیفیت به فروش می رساند. استخر های بادی اینتکس با تنوع بسیار بالا و در مدل های شیک و جذاب تولید شده و به بازار عرضه می گردند. این استخر ها بهترین پیشنهاد برای گذراندن یک روز تابستانه به یاد ماندنی در کنار دوستان و اعضای خانواده هستند. انواع ابعاد بزرگ و کوچک این استخر ها برای استفاده های گوناگون کاربرد دارند و به خاطر وزن سبک و آماده سازی راحتشان می توانند در هر مکان مورد نظر کاربر مورد استفاده قرار گیرند.

استخر بادی اینتکس بزرگ خانوادگی

استخر بادی اینتکس در انواع مناسب برای استفاده های خانوادگی و یا مخصوص کودکان تولید می شوند. استخر بادی بزرگ خانوادگی اینتکس در ابعاد گوناگون و مدل های متنوع با طرح های مختلف و با توجه به نیاز کاربر در بازار موجود هستند. این استخر ها از پی وی سی چند لایه با الیاف مرغوب ساخته می شوند و به همین دلیل امنیت بالایی دارند و دیرتر خراب یا پاره می شوند. محصولات اینتکس در برابر انواع ضربات و فشار های محیطی مقاومند و همین امر آنها را از سایر محصولات مشابهشان در بازار متمایز می کند. با توجه به زیاد بودن نمونه های تقلبی این برند در بازار، لازم است تا تهیه آنها از یک فروشگاه معتبر و رسمی صورت گیرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram