فروش اینترنتی انواع استخر بادی بزرگسالان intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروش اینترنتی انواع استخر بادی بزرگسالان intex

استخر بادی بزرگسالان intex برای تمامی اعضای خانواده مناسب است. فروشگاه ایلی تویز با فروش اینترنتی این استخر ها کار را برای خریداران گرامی راحت تر کرده است.

استخر بادی بزرگسالان برای تمام افراد خانواده با هر شرایط سنی و فیزیکی مناسب است. استخر بادی بزرگسالان برند اینتکس intex با انواع عمق های کم یا زیاد و در ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شوند و در نمایندگی ایلی تویز به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش می رسد. استخر های بادی اینتکس را می توان در انواع مکان ها مانند حیاط منزل یا باغ ها و ویلا ها و حتی در مسافرت استفاده نمود. از آنجا که محصولات بادی اینتکس در انواع تقلبی و کپی نیز در بازار دیده می شوند، نیاز است تا تهیه آنها از طریق نمایندگی های رسمی صورت گیرد.

استخر بادی با کیفیت بزرگسالان

آفتاب فصل های گرم در کشورهایی با فضای گرم و خشک مثل کشور ما، سوزان است و آبتنی کردن در این آب و هوا از تفریحات دلچسب و پر طرفدار تابستانه به شمار می رود. استخر بادی بزرگسالان اینتکس ابعاد مختلف و طراحی های گوناگونی دارند و می توان آنها را با توجه به مساحت فضای مورد نظر انتخاب کرد. از مزیت های استخر های اینتکس این است که سریعا از باد پر و خالی می شوند و وزن سبکی دارند. از طرفی به این خاطر که محصولات اینتکس در مقابل صدمات و فشار های مکانیکی مقاومت زیادی نشان می دهند، از متوسط عمر بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردارند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram