خرید اینترنتی انواع استخر بادی کودکان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی انواع استخر بادی کودکان

استخر بادی کودکان در انواع طرح ها در فروشگاه ایلی تویز موجودند و می توان آنها را به وسیله خرید اینترنتی استفاده نمود.

استخر بادی کودکان در انواع ابعاد و طرح ها و مدل ها یکی از بهترین اسباب بازی ها هستند که تمامی کودکان را به هیجان می آورند. فروشگاه ایلی تویز مجموعه ای از بهترین استخر بادی های کودکان اینتکس را با کیفیت اصلی و به صورت اورجینال، گرد آوری نموده و آنها را توسط فروش اینترنتی و با ارائه لیست مشخصات، در اختیار مشتریان قرار می دهد. انواع استخر بادی کودکان اینتکس با بهترین کیفیت و در اشکال کارتونی و حیوانات و عروسکی تولید و به بازار ارائه می شوند. این استخر ها را می توان در همه مکان های مورد نظر مصرف کنندگان، از جمله منزل و باغ و ویلا و حتی مهدکودک استفاده کرد.

استخر بادی بچه گانه اینتکس

استخر بادی کودکان از جمله اسباب بازی های زیبا و سرگرم کننده و هیجان انگیز برای بچه ها با سنین مختلف است. در فصل گرما بیشتر والدین از اینکه فرزندانشان به استخر های عمومی بروند دل خوشی ندارند. چرا که امنیت آنها در استخر های عمومی تضمین شده نیست و از طرف دیگر، به خاطر آنکه تعداد افراد زیادی در این استخر ها شنا می کنند، امکان انتقال هر گونه بیماری پوستی و عفونی به بچه ها وجود دارد. استخر های بادی اینتکس این مشکلات را به صورت کامل مرتفع نموده و کودک می تواند به راحتی و تحت نظارت پدر و مادر به بازی و تفریح به تنهایی یا به همراه دوستانش بپردازد. محصولات اینتکس همگی با جنس بدنه درجه یک و مقاوم در برابر انواع آسیب ها و ضربه ها تولید شده و می توان سالیان طولانی از آنها استفاده کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram