خرید اینترنتی بهترین قایق بادی 4 نفره ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی بهترین قایق بادی 4 نفره ارزان

قایق بادی 4 نفره را با بهترین کیفیت، می توان در انواع مدل های قایق از برند اینتکس جست و جو کرد و آنها را به وسیله خرید اینترنتی از فروشگاه لایلی تویز و با قیمت ارزان تهیه نمود.

قایق بادی 4 نفره در انواع مدل های تفریحی و حرفه ای قایق بادی برند اینتکس موجودند و می توان آنها را برای استفاده های خانوادگی و دوستانه استفاده نمود. شرکت اینتکس با ارائه باکیفیت ترین محصولات بادی در جهان، انواع قایق های بادی با ظرفیت های مختلف را تولید کرده و به صورت گسترده در نمایندگی های رسمی این شرکت به فروش می رساند. قایق های اینتکس نیز همانند سایر محصولات این شرکت امریکایی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند. محصولات اینتکس اورجینال را در ایران، می توان به صورت آنلاین و اینترنتی، از نمایندگی معتبر ایلی تویز تهیه نمود.

خرید بهترین قایق تفریحی بادی

قایق بادی 4 نفره در مدل های تفریحی و حرفه ای قایق برند اینتکس دیده می شوند. در فصول گرم و آفتابی، گردش ها و تفریح های آبی رواج زیادی پیدا می کنند. یک قایق بادی سبک و مقاوم می تواند لذت این گردش ها را چند برابر کند. قایق بادی های اینتکس به خاطر اینکه از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب ساخته می شوند و طراحی تخصصی دارند، کمتر دچار صدمه و آسیب می شوند. این قایق ها وزن بسیار سبکی دارند و می توان آنها را به راحتی با خود به هر مکانی حمل کرد. قایق های اینتکس به سرعت از باد پر و خالی می شوند و در هر مکانی قابل استفاده هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram