خرید اینترنتی آنلاین مبل بادی یک نفره اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین مبل بادی یک نفره اینتکس در اصفهان

مبل بادی یک نفره و چند نفره را می توان به وسیله خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایلی تویز سفارش داده و تهیه نمود.

مبل بادی یک نفره

مبل ها و کاناپه های بادی اینتکس در سالهای اخیر توانسته اند جای خود را در دل خریداران باز کنند و با راحتی بی نظیری که دارند، از بهترین گزینه ها برای استراحت در هر مکان مورد نظر کاربر بر شمرده شوند. مبل بادی یک نفره و چند نفره را در انواع گوناگون طرح و رنگ می توان از طریق فروشگاه اینترنتی ایلی تویز سفارش داد و تهیه نمود. ایلی تویز، نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در ایران، با ارائه مجموعه ای گسترده از انواع مبل های بادی ، این اطمینان را به خریداران ایرانی می دهد که می توانند محصولات اینتکس را با کیفیت اصلی دریافت کنند.

نمایندگی بهترین کاناپه بادی اینتکس

مبل بادی یک نفره یا چند نفره از وسایل راحت و طبی زندگی مدرن امروزی است که با قیمت ارزان و راحتی زیادی که دارد، توانسته بسیار محبوب شده و مورد توجه قرار گیرد. کاناپه های بادی اینتکس، به صورت طبی طراحی شده اند و به بهبود وضعیت قرار گیری ستون فقرات کمک شایانی می کنند. این مبل ها را می توان بعنوان صندلی راحتی در هال خانه، اتاق خواب، مسافرت و باغ و ویلا استفاده نمود. مبل های اینتکس به خاطر جنس پی وی سی چند لایه شان، از استحکام بالایی برخوردار هستند. قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت، موجود هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram