نمایندگی رسمی فروش انواع تشک بادی استخری اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی رسمی فروش انواع تشک بادی استخری اینتکس در اصفهان

تشک بادی استخری اینتکس را می توان در استخر ها و آبها بعنوان تیوب استفاده نمود. تهیه آنها از نمایندگی رسمی باعث می شود که در مورد اورجینال بودن محصول اطمینان حاصل گردد.

انواع تشک بادی

تشک بادی از محصولات کاربردی برند اینتکس است که می توان از آن برای ماندن روی سطح آب و دراز کشیدن روی آب و یا به عنوان وسیله کمک آموزشی شنا استفاده نمود. انواع تشک بادی استخری اینتکس در این نمایندگی رسمی موجود است. تشک های استخری موجود در این مجموعه همگی دارای بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستند. از آنجا که نمونه های تقلبی محصولات اینتکس در بازار دیده می شود، نیاز است تا خرید آنها از طریق نمایندگی های معتبر صورت گیرد.

بهترین کیفیت تشک بادی استخری

تشک بادی استخری اینتکس را می توان در آبهای آرام رودخانه ها و سد ها استفاده نمود. این تشک ها می توانند برای نشستن کودکان و یا استفاده به عنوان تیوب مناسب باشند. تشک بادی استخری اینتکس از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب ساخته شده که همین امر آنها را از نظر مقاومت و استحکام از دیگر محصولات مشابه موجود در بازار جدا می کند. این تشک ها در حالت بدون باد حجم بسیار کمی دارند و می توانند به راحتی حمل و نقل شوند. همچنین وزن پایین و پر و خالی شدن سریع آنها از باد، باعث شده تا برای استفاده در هر مکان و زمانی مناسب باشند. انواع طرح ها و رنگ های مختلف از این تشک ها در فروشگاه ایلی تویز موجود می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram