لیست قیمت تشک بادی استخری ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت تشک بادی استخری ارزان

تشک بادی استخری از جمله وسایل موجود در فروشگاه ایلی تویز است که به همراه لیست قیمت ارزان آنها در اختیار خریداران قرار می گیرد.

تشک بادی استخری

تشک بادی استخری، محصولی است که می توان از آن برای دراز کشیدن روی سطح آبهای آرام و همچنین برای حمل کودکان در استخر و یا به عنوان وسیله کمک آموزشی در یادگیری شنا، استفاده نمود. انواع تشک بادی استخری با برند اینتکس در این مرکز موجود است و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی به همراه لیست قیمت آنها تهیه نمود. تشک های استخری موجود در این مجموعه همگی از میان بهترین محصولات اینتکس گزینش شده و از طریق خرید اینترنتی در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

تشک استخری بادی اینتکس باکیفیت

جنس تشک بادی استخری نیز مانند دیگر محصولات اینتکس از پی وی سی محکم و چند لایه است که مقاومت محصول در برابر ضربه و فشار را سبب می شود. از این تشک ها می توان به عنوان وسیله ای برای نشستن کودکان روی سطح آب و یا تیوب برای بزرگسالان استفاده کرد. همچنین می توان آنها را برای دراز کشیدن زیر نور آفتاب دلچسب ساحلی و لذت بردن از آن، مورد استفاده قرار داد. تشک های بادی استخری به خاطر حجم کم و نوع طراحی شان، در اسرع وقت راه اندازی می شوند و از باد پر و خالی می شوند. این تشک ها به خاطر کیفیت بالایی که دارند، می توانند تا سالیان سال و با خیال راحت مورد استفاده قرار گیرند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram