خرید اینترنتی انواع مبل بادی بچه ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی انواع مبل بادی بچه ایلی تویز

مبل بادی بچه از وسایل بادی است که کودکان را به وجد می آورد و می توان آنها را از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه ایلی تویز دریافت نمود.

مبل بادی ایلی تویز

مبل بادی بچه گانه از اسباب بازی های زیبا و هیجان انگیز و ایمن برای کودکان است. انواع مبل های بادی مخصوص کودک، در فروشگاه اینترنتی ایلی تویز به صورت آنلاین به فروش می رسند. فروش این محصولات توسط نمایندگی رسمی بهترین برند محصولات بادی در دنیا، یعنی اینتکس صورت می گیرد. این مبل ها جزو اسباب بازی های سرگرم کننده برای کودکان به شمار می آیند و  می توان از آنها علاوه بر مصارف خانگی، در مسافرت ها و پیک نیک ها و مهد های کودک هم استفاده نمود.

مبل بادی بچه گانه محکم اینتکس

مبل بادی بچه گانه از سری محصولات بادی تفریحی برند اینتکس است. مبل های بادی کودکانه، جایگزین های مناسبی برای دیگر انواع صندلی ها هستند، چرا که سنگینی صندلی های مختلف را ندارند و به اندازه آنها فضا اشغال نمی کنند و از طرفی با طراحی جذابشان، اسباب سرگرمی کودک را نیز فراهم می کنند و به خاطر استحکام بدنه آنها که از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب تشکیل می شود، عمر بالایی دارند. مبل های بادی اینتکس، به راحتی از باد پر و خالی می شوند و حمل و نقلشان به آسانی صورت می گیرد و علاوه بر این، عمر طولانی دارند. جنس مستحکم و مقاوم این مبل ها، باعث می شود برای بچه هایی با جثه های متفاوت مناسب باشند. طراحی طبی و تخصصی این محصولات از دیگر نقاط قوت مبل های بادی بچه گانه بوده و به بهبود وضعیت نشستن و فرم گیری صحیح ستون فقرات آنها کمک می کند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram