خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی یک نفره باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین تشک بادی یک نفره باکیفیت

تشک بادی یک نفره و دو نفره باکیفیت بال توسط برند اینتکس تولید می شوند و توسط خرید اینترنتی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرند.

خرید تشک بادی

تشک بادی یک نفره و دو نفره اینتکس علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بالای بدنه، از راحتی فوق العاده ای برخوردارند. تشک های بادی اینتکس را می توان در وبسایت فروشگاه ایلی تویز مشاهده کرد و به صورت اینتنرتی آنها را تهیه نمود. تشک های اینتکس با طراحی طبی و تخصصی متناسب با ستون فقرات، از مرغوب ترین محصولات موجود در بازار می باشند. ایلی تویز با فراهم نمودن امکان فروش اینترنتی، کار را برای خریداران در هر نقطه از کشور آسان تر کرده است. در این سایت می توان با چند کلیک ساده انواع مدل های تشک ها را مشاهده نمود و بر مبنای نوع نیاز اقدام به خرید آنها نمود.

تشک بادی اینتکس باکیفیت

تشک های بادی اینتکس از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب و رویه برزنت ساخته می شوند و به همین دلیل، استحکام بالایی در برابر انواع فشار ها و ضربه ها دارند و حتی در صورت سوراخ شدن یا بریده شدن، می توان آنها را به سادگی با یک تکه چسب تعمیر نمود. تشک های بادی اینتکس به سرعت و با یک تلمبه کوچک باد می شوند و تخلیه آنها نیز به راحتی انجام می شود. بنابراین می توان آنها را در هر مکان مورد نظر کاربر استفاده کرد. از آنجا که انواع تقلبی محصولات اینتکس در بازار به وفور یافت می شوند، باید هنگام خرید از اورجینال بودن محصول و رسمی بودن نمایندگی فروش، اطمینان حاصل کرد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram