فروشگاه آنلاین محصولات اینتکس intex - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه آنلاین محصولات اینتکس intex

فروشگاه آنلاین ایلی تویز انواع محصولات اینتکس intex را در مدل ها و طرح های گوناگون و با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند.

محصولات اینتکس

محصولات اینتکس intex با ارائه لیست خصوصیات و قیمت با بهترین کیفیت و شرایط توسط فروشگاه آنلاین ایلی تویز عرضه می شود. اینتکس یک شرکت بزرگ امریکایی است که بعنوان عرضه کننده بهترین محصولات بادی در دنیا شناخته می شود. تهیه محصولات اینتکس در ایران از نمایندگی های معتبر و به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی، امکان پذیر می باشد. باید توجه داشت که انواع محصولات اینتکس به صورت کپی و تقلبی نیز در بازار موجود هستند که کیفیت بسیار پایینی دارند. این مرکز تمامی محصولات اینتکس را به صورت اورجینال و اصل شرکتی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

محصولات بادی با کیفیت مناسب

محصولات اینتکس intex همگی از گرید کیفی عالی برخوردار بوده و تنوع زیادی دارند. از میان آنها می توان به تشک های بادی و مبل های بادی و انواع استخر ها و قایق های بادی اشاره کرد. جنس این محصولات همگی از پی وی سی چند لایه و محکم است که باعث شده نسبت به سایر محصولات مشابه، متوسط عمر طولانی تری داشته باشند و نسبت به آسیب ها و فشار های فیزیکی مقاوم باشند. طراحی محصولات اینتکس تخصصی و طبی است و توانسته راحتی و آسایش بیشتری برای مصرف کنندگان فراهم آورد. نمایندگی ایلی تویز آماده ارائه انواع محصولات اینتکس با کیفیت اصلی به خریداران گرامی می باشد.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram