خرید بهترین مبل بادی تخت شو یک نفره اینتکس در تهران - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

 خرید بهترین مبل بادی تخت شو یک نفره اینتکس در تهران

مبل بادی تخت شو یک نفره از وسایل طبی اینتکس است که با مراجعه به وبسایت ایلی تویز می توان بهترین انواع آن را از طریق خرید اینترنتی سفارش داد.

خرید مبل بادی

مبل بادی تخت شو به خاطر اشغال فضای کم و کاربردی بودنش، از محصولات بادی مورد توجه به شمار می آید. برند اینتکس از بهترین برندهای موجود در جهان برای محصولات بادی است که محصولاتش توسط نمایندگی رسمی ایلی تویز به صورت اینترنتی به فروش می رسد. انواع طرح ها و ابعاد مبل بادی تخت شو اینتکس با کیفیت فوق العاده و بدنه مقاوم تولید می شود و می توان برای هر فضا و با هر میزان بودجه ای از آنها استفاده نمود. باید توجه داشت که از آنجا که مبل های بادی تخت شو اینتکس به صورت تقلبی نیز در بازار دیده می شوند، خرید محصولات اینتکس از نمایندگی های معتبر و به صورت اورجینال صورت گیرد.

مبل بادی تخت شو راحت اینتکس

مبل بادی تخت شو می تواند به راحتی از یک کاناپه راحتی به یک تختخواب تبدیل شود. به همین دلیل می توان از آنها در مراکز پر رفت و آمد، منازل مسکونی، باغ ها و ویلا ها و در مسافرت ها استفاده کرد. مبل بادی تخت شو به راحتی از باد پر و خالی می شود و استفاده از آنها بسیار آسان است. جنس این مبل ها از پی وی سی چند لایه و روکش برزنت است و بنابراین استحکام بالایی در مقابل آسیب ها و ضربات محیطی دارند. از طرف دیگر قیمت ارزان این مبل ها آنها را جزو دسته محصولات پر طرفدار قرار داده است که برای تمامی اقشار جامعه قابل دسترس هستند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram