خرید انواع محصولات اینتکس در قم - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید انواع محصولات اینتکس در قم

خرید انواع محصولات اینتکس را در شهر قم می توان از طریق فروشگاه ایلی تویز و با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال انجام داد.

خرید محصولات اینتکس

شرکت بزرگ اینتکس در امریکا، سالهاست بعنوان یکی از مهم ترین شرکت های تولید محصولات بادی در جهان فعالیت دارد. انواع محصولات اینتکس به صورت اورجینال و با کیفیت اصلی، توسط نمایندگی ایلی تویز با ارائه لیست قیمت و خصوصیات محصولات در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد. اینتکس در سالهای اخیر به خاطر جنس بسیار مقاوم و مستحکم محصولاتش و قرار دادن امکانات مطلوب و مورد نیاز کاربر برای آنها، مورد توجه قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان مهم ترین تولید کننده محصولات بادی و آبی تفریحی و تخصصی در دنیا، نام برد.

محصولات بادی اورجینال اینتکس

انواع محصولات اینتکس همگی زیر نظر متخصصان طبی و صنعتی تولید می شوند تا علاوه بر داشتن کیفیت بالا، دارای خصوصیات درمانی نیز باشند و اصلاح وضعیت بدن افراد و بهبود فیزیکی آنها را موجب شوند. اینتکس تولید کننده و ارائه دهنده انواع محصولات بادی با کیفیت مثل تشک استخری و قایق های بادی، تشک ها و تخت های بادی، استخر های بادی، انواع مبل و دیگر محصولات بادی است. جنس این محصولات همگی از پی وی سی چند لایه و الیاف مرغوب با رویه برزنت است که باعث شده نسبت به دیگر محصولات مشابه، عمر بیشتری داشته باشند و دیرتر دچار استهلاک شوند. محصولات اینتکس اورجینال را در ایران می توان از طریق نمایندگی معتبر و رسمی ایلی تویز تهیه نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram