فروشگاه انواع قایق بادی مارینر 4 نفره باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

فروشگاه انواع قایق بادی مارینر 4 نفره باکیفیت

قایق بادی مارینر 4 نفره و باکیفیت اینتکس در فروشگاه ایلی تویز ارائه می شود. این قایق ها را می توان برای تمام فعالیت های حرفه ای و ورزشی استفاده نمود.

انواع قایق بادی

قایق های حرفه ای مارینر جهت استفاده ورزشکاران و ماهیگیران و همچنین برای استفاده های حرفه ای دیگر چون عملیات امداد و نجات، تولید و عرضه می گردند. قایق بادی مارینر حرفه ای اینتکس با ظرفیت 4 نفره و دیگر ظرفیت ها، در فروشگاه ایلی تویز با بهترین قیمت عرضه می گردد. قایق بادی مارینر را متخصصان با تجربه اینتکس، از هر جهت آزمایش می کنند تا تمام نکات امنیتی و کیفیتی در آنها به صورت کامل رعایت شود. این قایق ها مستهلک نمی شوند و از تعادل بالایی بر روی آب برخوردارند. با مراجعه به نمایندگی های معتبر اینتکس می توان محصولات بادی آن را به صورت اورجینال و با کیفیت اصلی و شرکتی تهیه نمود.

قایق حرفه ای مارینر اصلی اینتکس

محصولات بادی اسنتکس سالهاست که بعنوان بهترین و مرغوب ترین وسایل بادی موجود در جهان شناخته می شوند که نمونه های تقلبی آنها نیز به وفور یافت می شود. در این میان قایق های بادی اینتکس به خاطر کیفیت بالا و تعادل بی نظیرشان بر روی آب، از جمله محصولات پر طرفدار برند اینتکس به حساب می آیند.  قایق بادی مارینر از آنجا که بیشتر برای فعالیت های جدی و حرفه ای به کار گرفته می شوند،نیاز است تا به صورت اورجینال خریداری شوند تا استحکام و کیفیت مورد نظر کاربر را تامین کنند. قایق های مارینر اصلی اینتکس دارای تاییدیه گارد ساحلی امریکا از جهت امنیت می باشند. مارینر های اینتکس با ظرفیت های مختلف به بازار عرضه می گردند و می توان آنها را از طریق این نمایندگی آنلاین، در اسرع وقت تهیه و خریداری نمود.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram