نمایندگی فروش انواع مبل بادی دو نفره ارزان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

نمایندگی فروش انواع مبل بادی دو نفره ارزان

مبل بادی دو نفره ارزان دارای انواع طرح ها و مدل های مختلفی می باشد که از طریق نمایندگی فروش محصولات بادی در دسترس می باشد. تنوع در مدل ها و طرح های این محصول موجب شده تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز و سلیقه خود برای خرید این محصول اقدام نمایند. مبل بادی دو نفره از استحکام بالایی برخوردار می باشد که به سبب همین امر این امکان فراهم آورده می شود تا تمام مصرف کنندگان بتوانند با وزن های مختلف از این محصول بهره مند شوند. مبل بادی دو نفره به موجب ساختار و طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی که از آن برخوردار می باشد، قابل استفاده در مکان های مختلفی می باشد.

مبل بادی دو نفره

ویژگی های مبل بادی دو نفره

مبل بادی دو نفره از وزن بسیار سبکی برخوردار می باشد و به سبب همین امر می توان آن را به آسانی جا به جا نمود. این محصول به منظور قرار گیری نیاز به فضای زیادی نخواهد داشت و به سبب همین امر در مکان های که به فضای کمی دسترسی دارند نیز می توان از آن بهره مند شد. این مدل از مبل را می توان در رنگ های بسیار مختلفی متناسب با دکوراسیون ساختمان و سلیقه خریداری کرد.

 

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram