خرید اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس در اصفهان - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی آنلاین محصولات اینتکس در اصفهان

محصولات لورجینال اینتکس را در اصفهان می توان از طریق خرید اینترنتی از فروشگاه ایلی تویز تهیه نمود.

فروشگاه ایلی تویز انواع محصولات اینتکس اصلی را در سایت جهت مشاهده و خریداری قرار داده است. اینتکس یک شرکت امریکایی بزرگ است که در سالهای اخیر توانسته بعنوان معتبر ترین شرکت در زمینه تولید محصولات بادی مطرح شده و محصولاتش را به صورت گسترده در سراسر جهان عرضه می کند. از آنجا که نام اینتکس در میان طرفدارن و خریداران محصولات بادی، از اعتبار زیادی برخوردار است، نمونه های تقلبی زیادی از این محصولات در بازار دیده می شوند. برای بهره بردن از کیفیت بالای برند اینتکس، نیاز است تا خرید این محصولات از یک نمایندگی معتبر صورت بگیرد.

بالاترین کیفیت محصولات بادی اینتکس

محصولات شرکت اینتکس از تنوع بالایی برخوردارند و کیفیت فوق العاده ای دارند. انواع مختلف تولیدات این شرکت را می توان در چندین دسته مانند قایق و تشک و مبل و استخر و ...، طبقه بندی کرد. محصولات اینتکس همگی از پی وی سی مقاوم و چند لایه و همچنین الیاف درجه یک ساخته شده اند و طول عمر بالایی دارند. این محصولات سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. از طرفی، قیمت مناسب این محصولات آنها را برای همه اقشار جامعه در دسترس ساخته است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram