خرید اینترنتی بهترین محصولات اینتکس در قم - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید اینترنتی بهترین محصولات اینتکس در قم

خرید اینترنتی محصولات اینتکس در قم را می توان از طریق نمایندگی ایلی تویز انجام داد و از کیفیت اورجینال آنها اطمینان داشت.

محصولات بادی اینتکس در انواع گوناگون و با کاربرد های مختلف، تولید و ارائه می شوند. اینتکس یک شرکت بزرگ امریکایی است که به عنوان عرضه کننده بهترین محصولات بادی در دنیا شناخته می شود. تهیه محصولات اینتکس از نمایندگی های معتبر فروش آن در شهر های مختلف، به صورت حضوری و یا غیر حضوری، امکان پذیر می باشد. این مرکز تمامی محصولات را با کیفیت اصل شرکتی و به صورت اورجینال به فروش می رساند.

فروشگاه وسایل بادی اصلی اینتکس

جنس محصولات مختلف اینتکس همگی از پی وی سی چند لایه و محکم است که باعث شده نسبت به سایر محصولات مشابه، عمر طولانی تری داشته باشند و نسبت به آسیب های فیزیکی و محیطی مقاوم باشند. انواع محصولات بادی با ابعاد و کاربری های متنوع توسط این شرکت تولید می شوند که از میان آنها می توان به تشک های بادی، مبل ها و کاناپه های بادی، استخر های کوچک و بزرگ بادی، انواع قایق های تفریحی و تخصصی و بسیاری تولیدات دیگر اشاره کرد. تیم متخصصان اینتکس، محصولات بادی را منطبق با آخرین فناوری ها و با اصول طبی و پزشکی تولید می کنند که همین امر، مارک اینتکس را از دیگر برند های محصولات بادی متمایز کرده است.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram