خرید آنلاین قایق بادی 2 نفره باکیفیت - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید آنلاین قایق بادی 2 نفره باکیفیت

انواع قایق های بادی اینتکس با ظرفیت های 2 نفره و 3 نفره و بالاتر توسط برند اینتکس با بهترین کیفیت تولید می شوند و می توان آنها را از طریق خرید آنلاین تهیه نمود.

انواع مختلف قایق های بادی با ظرفیت های گوناگون و ابعاد متفاوت توسط شرکت امریکایی  اینتکس تولید شده و با بهترین کیفیت ارائه می شوند. فروشگاه ایلی تویز محصولات اینتکس را به صورت اورجینال و با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می رساند. تفاوت این قایق ها با دیگر محصولات مشابهشان در بازار، در این است که به صورت تخصصی و حرفه ای طراحی شده اند، بدنه محکم تری دارند و متوسط عمرشان نیز بالا تر است. انواع این قایق ها می توانند جهت انواع اهداف تفریحی و ورزشی و حرفه ای استفاده شوند.

کیفیت قایق بادی اینتکس

قایق های بادی 2 نفره اینتکس در مدل های متنوع تولید می شوند و بهترین انتخاب برای انواع تفریحات ساحلی و دریایی محسوب می شوند. این قایق ها حمل و نقل آسانی دارند و از آنجا که پر و خالی شدن آنها از باد به سرعت انجام می شود، می توانند به راحتی مورد استفاده قرار گیرند. جنس قایق ها پی وی سی سه لایه و الیاف محکم است و از استحکام بالایی برخوردارند و بدنه مقاوم تری نسبت به سایر محصولات مشابهشان دارند. طراحی این قایق ها به گونه ای صورت گرفته است که علی رغم وزن سبکی که دارند، تعادلشان را بر روی آب به خوبی حفظ کرده و دچار واژگونی نشوند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram