خرید آنلاین محصولات اینتکس - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

خرید آنلاین محصولات اینتکس

خرید آنلاین محصولات اینتکس از نمایندگی ایلی تویز به خریداران گرامی این اطمینان را می دهد که وسایل برند اینتکس را به صورت اورجینال تهیه نموده اند.

نمایندگی رسمی اینتکس، آماده ارائه انواع محصولات اینتکس با کیفیت اصلی و اورجینال به سراسر ایران است. این فروشگاه طیف گسترده ای از محصولات اینتکس را به خریداران معرفی کرده و آنها را به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق همین سایت به فروش می رساند. اینتکس را می توان مطمئن ترین برند در زمینه تولید و عرضه محصولات بادی نامید. از آنجا که این برند، شناخته شده و معتبر است، تولیدات تقلبی و فِیک با این نام و نشان نیز در بازار دیده می شوند. لذا نیاز است تا خرید این محصولات از یک نمایندگی معتبر صورت گیرد.

کیفیت وسایل بادی اینتکس

اینتکس شرکتی امریکایی و گسترده است که محصولات آن از تنوع زیادی برخوردارند. از انواع وسایل بادی آبی مثل تشک های استخری یا استخرهای بادی برای کودکان و بزرگسالان تا تشک های تختخواب شو و مبل های بادی و راحتی و همچنین انواع قایق های تفریحی و حرفه ای و ورزشی بادی. جنس همه انواع محصولات اینتکس از پی وی سی چند لایه و محکم است که باعث شده نسبت به سایر محصولات مسابه، متوسط عمر طولانی تری داشته باشند و دیرتر مستهلک شوند. طراحی بدنه محصولات اینتکس طبی است تا استفاده راحت تر و تخصصی تری را برای مصرف کنندگان فراهم کنند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram