لیست قیمت آنلاین مبل بادی چند نفره ایلی تویز - ایلی تویز - نمایندگی رسمی محصولات اینتکس

لیست قیمت آنلاین مبل بادی چند نفره ایلی تویز

مبل بادی های چند نفره اینتکس را در انواع مدل ها، می توان از از طریق فروشگاه ایلی تویز و با دریافت لیست قیمت آنها خریداری نمود.

تمامی انواع مبل های بادی اینتکس در فروشگاه ایلی تویز به صورت اینترنتی و با ارائه لیست قیمت به فروش می رسد. مبل های بادی یک نفره و چند نفره اینتکس را می توان جزو بهترین صندلی های راحتی موجود در بازار به حساب آورد. این کاناپه ها توسط شرکت امریکایی اینتکس با بهترین کیفیت و همچنین طراحی طبی و تخصصی تولید و ارائه می گردد. مبل های بادی اینتکس همانند دیگر محصولات این شرکت از بالاترین گرید کیفی برخوردارند چرا که متخصصین اینتکس محصولی مطابق با آخرین فناوری روز دنیا  ارائه داده اند که می توان آن را از طریق نمایندگی های معتبر تهیه نمود.

مبل بادی چند نفره با کیفیت

مبل بادی های چند نفره اینتکس قابلیت تحمل وزن های مختلف را دارند و به راحتی از باد پر و خالی می شوند. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت و مطابق استفاده کاربر ارائه می گردند. مبل های بادی اینتکس را می توان در محل کار، منزل، باغ، ویلا و یا سفر استفاده نمود. این مبل ها بخاطر طراحی طبی که دارند، خستگی را زودتر مرتفع کرده و باعث بهبود وضعیت نشستن در افراد می شوند. بدنه مبل های اینتکس در مقابل ضربات فیزیکی و مکانیکی استحکام بالایی دارد و به همین دلیل مبل ها از متوسط عمر بالایی برخوردارند.

فروشگاه ایلی تویز ( بازرگانی باختری )، عرضه کننده محصولات تفریحی بادی، آبی و کمپینگ اینتکس با بیش از 15 سال سابقه درخشان در واردات ، فروش و خدمات  ...

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان فداییان، خیابان شهید غیبی، بلوار شهدا، پلاک 23

تلفن: 02155576345 - 02155576343 - 09011042401

Medical Off Google + Medical Off Youtube Medical Off Instagram Medical Off Facebook
Medical Off Aparat Medical Off Twitter Medical Off LinkedIn Medical Off Telegram